09.02.2017 | Informacja o wyłonieniu wykonawcy

 

31.01.2017 | Zapytanie ofertowe w ramach projektu

Zapytanie ofertowe w ramach projektu 
Stworzenie pilotażowej linii technologicznej do kompletacji jednostek logistycznych (opakowań transportowych) do zamówień specjalnych, która będzie wykorzystywała innowacyjny, zrobotyzowany system
planowanego do realizacji ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Regionalnym Programie Operacyjnym woj. Opolskiego na lata 2014-2020 
(Oś priorytetowa Innowacje w gospodarce

Działanie Innowacje w przedsiębiorstwach)

03.12.2015 | Ustronianka z kolejnym tytułem SUPERBRANDS CREATED IN POLAND

Marka Ustronianka już po raz trzeci została wyróżniona prestiżowym tytułem Superbrands Created in Poland. Nagroda ta przyznawana jest w oparciu o niezależne badanie na próbie ponad 15 000 respondentów, w którym ankietowani wskazują najsilniejsze wizerunkowo i biznesowo marki na polskim rynku.

 


 


20.01.2015 | Ustronianka Oficjalnym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski

Firma Ustronianka została Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski. Dzięki podpisanej umowie sponsorskiej z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, firma Ustronianka dołączyła do grona firm wspierających Polską Reprezentacje, a naturalna woda mineralna Ustronianka została oficjalną wodą Drużyny Narodowej

 

 

21.02.2013 | Ustronianka z Magnezem produktem na medal

Już po raz trzeci w tym roku Ustronianka z Magnezem i Witaminą B6 otrzymała wyróżnienie w prestiżowym plebiscycie. Tym razem nagroda przyznana została przez redakcję dwutygodnika Pani Domu.

09.02.2013 | Ustronianka z Magnezem sponsorem Biegu Po Nowe Życie

Już po raz trzeci gwiazdy estrady, telewizji i sportu wzięły udział w Biegu Po Nowe Życie – imprezie promującej idee transplantacji narządów. Przemysław Saleta – ambasador projektu, kolejny raz poprowadził do zwycięstwa wszystkich uczestników, którzy z całej Polski zjechali do Wisły, by wspólnie wesprzeć społeczny projekt na rzecz promocji działań prozdrowotnych i edukacji w zakresie transplantacji.

15.01.2013 | Konsumenci zdecydowali

Ustronianka z Magnezem i Witaminą B6 uznana przez konsumentów najlepszym produktem 2013 roku 

Kolejne w tym roku wyróżnienie dla Ustronianki z Magnezem i Witaminą B6 to: brązowy medal oraz tytuł NAJLEPSZY PRODUKT – WYBÓR KONSUMENTÓW, jaki Ustronianka z Magnezem i Witaminą B6 otrzymała od organizatora badania konsumenckiego – magazynu Wiadomości Handlowe.

Przyznane wyróżnienie zostało przyznane w imieniu konsumentów, którzy w bezpośrednim głosowaniu wybrali Ustroniankę, spośród wielu produktów zgłoszonych do badania.

12.10.2012 | Wspieramy młode talenty

4 października 2012 r, na zamku w Grodźcu Śląskim, Prezes firmy Ustronianka oraz władze rodzimego Klubu Sportowego Wisła-Ustronianka przedłużyły umowę dotyczącą wzajemnej współpracy. W ramach świadczeń, firma Ustronianka zobowiązała się do comiesięcznego wsparcia finansowego i produktowego Klubu. Z kolei Klub eksponować będzie barwy firmowe sponsora.

Ustronianka od 2001 roku jest sponsorem Klubu Sportowego Wisła Ustronianka, którego honorowym zawodnikiem jest Adam Małysz

 

 

25.06.2012 | Ustronianka Firmą Roku

20 czerwca 2012, w Bielskim Centrum Kultury, Ustronianka została nagrodzona tytułem Firma Roku. Zwycięską statuetkę odebrał osobiście Prezes – Michał Bożek, z rąk Starosty Cieszyńskiego – Jerzego Nogowczyka.

Firma Roku to jeden z najbardziej prestiżowych tytułów, przyznawanych na naszym terenie. Jest wyrazem uznania ze strony samorządów terytorialnych dla firm, które mają największy wkład w rozwój regionu.

 

25.06.2012 | Ustronianka z Jodem rekomendowana do nagrody Prezydenta RP

Ustronianka została nominowana do Nagrody Gospodarczej Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej. Do konkursu wskazał ją Marszałek Województwa Opolskiego i zarekomendował w kategorii innowacyjność. Nominacja została nadana za prekursorski produkt: Ustronianka z Jodem.

25.06.2012 | Filarem Polskiej Gospodarki

Firma Ustronianka zdobyła nagrodę Filar Polskiej Gospodarki 2011. Wyróżnienie przyznano za aktywne wspieranie przedsiębiorczości oraz zaangażowanie na rzecz lokalnych społeczności. Duże znaczenie miała także stabilna pozycja ekonomiczna firmy oraz promocja zatrudnienia. Konkurs organizowany jest pod patronatem Ministerstwa Gospodarki. Ustronianka wytypowana została do tej nagrody przez samorząd, jako przykładna wizytówka regionu.

16.02.2012 | Ustronianka z Magnezem

Ustronianka przygotowała kolejną nowość w segmencie produktów funkcjonalnych. Po sukcesie, jaki odnotowano wprowadzając wodę z jodem, przyszedł czas na Ustroniankę z Magnezem i witaminą B6. Wprowadzenie na rynek Ustronianki z Magnezem wynika z konsekwentnie realizowanej strategii firmy, opartej na dostarczaniu konsumentom prozdrowotnych produktów, odpowiadających ich potrzebom.

09.02.2012 | Więcej jodu! Ustronianka z Jodem dla kobiet ze Stalowej Woli!

Firma Ustronianka, która kładzie szczególny nacisk na profilaktykę zdrowotną, włączyła się w ogólnopolską kampanię promującą badania diagnostyczne wśród kobiet w ciąży „Diagnostyka dla Twojej ciąży”.

Po sukcesie projektu w dziesięciu miastach Polski, przyszła kolej na Stalową Wolę. Już po raz jedenasty lekarze specjaliści przekonywać będą, jak ważna w czasie ciąży jest stała kontrola diagnostyczna. Serdecznie zapraszamy wszystkie Panie, dla których nieobojętna jest troska o własne zdrowie w tym wyjątkowym okresie.

Kolejne spotkanie z cyklu „DIAGNOSTYKA dla Twojej ciąży” odbędzie się:

1. marca 2012 roku w Stalowej Woli

w Hotelu Sezam przy

ul. Komisji Edukacji Narodowej 51

Początek godz. 18

 

Podczas spotkania eksperci zwrócą uwagę na bagatelizowany często problem niedoboru jodu. W czasie ciąży wzrasta bowiem zapotrzebowanie za ten pierwiastek. To szokujące, że aż 40 procent kobiet w ciąży dotyka problem niedoboru jodu. Jego niski poziom może szybko doprowadzić do wystąpienia problemów z gruczołem tarczycy. Mamy ze Stalowej Woli będą mogły zasmakować wodę „Ustronianka z jodem”, której codzienne picie zapewnia organizmowi niezbędną dzienną dawkę jodu oraz pomaga w uniknięciu problemów wynikających z jego niedoboru.

„Dotychczasowe edycje cieszyły się ogromną popularnością. Z akcji skorzystało już ponad dwa tysiące kobiet. Ze spotkania wyszły bogatsze o konkretną wiedzę z zakresu profilaktyki diagnostycznej i roli, jaką odgrywa ona w czasie oczekiwania na dziecko.” – opowiada organizator spotkania, dyrektor marketingu Grzegorz Polus z Diagnostyki.

 

29.12.2011 | Zmiana adresu siedziby Ustronianki

Zarząd „Ustronianka” Sp. z o.o. uprzejmie informuje, że z dniem 01.01.2012 roku siedziba firmy zostanie przeniesiona z ulicy 3 Maja 48 w Ustroniu na ulicę Jelenica 72 w Ustroniu (obecna siedziba Zarządu i Dyrekcji, Zakład produkcyjny nr 2).

Pragniemy powiadomić, iż zmianie ulegnie jedynie adres firmy. Wszystkie pozostałe dane, w tym NIP, KRS, numery telefonów pozostają bez zmian.

 

21.11.2011 | Ustronianka poleca spotkanie w Krakowie

spotkanie19 listopada (sobota), o godz. 10:00 odbędzie się otwarte spotkanie z ekspertami, poświęcone przygotowywaniu się do macierzyństwa. Uczestniczki będą mogły skosztować Ustronianki z Jodem, poznać zasady prawidłowego odżywiania, sekrety dbania o urodę, a także zadać nurtujące je pytania. Wraz z agencją Image Line Communications zapraszamy: 19 listopada, o godz. 10:00 do hotelu Aspel, przy ulicy Bratysławskiej 2.

21.11.2011 | Ustronianka kolejny raz w wśród najważniejszych firm w Polsce

Na łamach dziennika Rzeczpospolita opublikowana została lista najlepszych przedsiębiorstw w Polsce. Firma Ustronianka kolejny raz znalazła się wśród najważniejszych firm w Polsce.

21.11.2011 | Wprawa z Riders’em w Orange Sport

Zapraszamy do oglądania transmisji z wyprawy Przemka Salety po krajach Europy Wschodniej: „Riders East Tour”. Sponsorem ekscytującego wyjazdu był napój Riders Energy Drink.

 

Przypomnijmy, że wyprawa, której tytularnym sponsorem została marka Riders Energy Drink, to niesamowite miejsca Europy Wschodniej, widziane z siedzenia motocykla. To emocje wiążące się zarówno z przejechaniem 5826 kilometrów, po krajach byłego ZSRR, jak i wymianą sportowych doświadczeń na międzynarodowej arenie. To także potężna energia, jaką w uczestnikach wyzwala Riders Energy Drink. Planowany termin emisji pierwszego odcinka to 24 listopada br.

 

21.11.2011 | Handel, motocykle i Riders

Riders Energy Drink, został partnerem VI zlotu motocyklistów-handlowców z branży FMCG. Organizatorem wydarzenia jest Redakcja „Wiadomości Handlowych”, a sponsorem napój Riders Energy Drink.

Ludzie związani zawodowo z handlem, a prywatnie pasjonujący się motoryzacją, spotkali się w dniach 23-25 września w Dębem, tuż przy Zaporze Zalewu Zegrzyńskiego. Była to doskonała okazja do wymiany doświadczeń i dzielenia wspólnej pasji jaką są jednoślady.

Filozofia sponsora - marki Riders - ściśle związana jest z pasją motocyklową. Jako partner motocyklowej wyprawy Przemka Salety po krajach byłego ZSRR daliśmy potwierdzenie, iż Riders to doskonały partner w sytuacjach gdzie energia i skupienie mają kluczowe znaczenie, tym bardziej motoryzacyjne zakończenie sezonu branży FMCG nie mogło odbyć się bez udziału naszego energetyka.

 

21.11.2011 | Gwiazdy na konferencji prasowej Ustronianka

W związku z kampanią społeczną organizowaną przez firmę Ustronianka odbyła się konferencja prasowa, na której podsumowano dotychczasowe działania. Dziennikarzom zaprezentowana została woda charytatywna: Ustronianka z Jodem (0,45l) oraz płyta kołysanki z miłością. Środki ze sprzedaży tego produktu zostaną przekazane na remont Kliniki Pediatrii Centrum Zdrowia Dziecka. Gwiazdy polskiej sceny zdradziły kulisy nagrań z ich udziałem.

21.11.2011 | Ustronianka z Jodem na spotkaniu z Hanną Bakułą

 

W Krakowie odbyło się spotkanie z cyklu porozmawiajmy o zdrowiu. Gościem specjalnym była Hanna Bakuła. Przyjemnym i niezwykle ciekawym rozmowom towarzyszyła Ustronianka z Jodem. Organizatorem spotkania była agencja ImageLine Communications.

18.11.2011 | Ustronianka i Superprodukt

 

 

 

Realizująca charytatywny cel Ustronianka z Jodem w opakowaniu 0,45 l zgłoszona została do konkursu Superprodukt miesięcznika Mam Dziecko. Plebiscyt ma na celu wyłonienie najciekawszych nowości rynkowych, jakie w tym roku zaproponowano dla rodziców i dzieci. Ogłoszenie wyników nastąpi początkiem 2012 roku.

18.11.2011 | Riders i Summer Cars Party

W ramach imprezy Summer Cars Party, lotnisko Muchowiec w Katowicach - już po raz piąty - przemieniło się w motoryzacyjne centrum Polski. Wydarzenie przyciągnęło 5 000 fanów motoryzacji i muzyki. Uczestnikom emocje zapewniły wyścigi, kaskaderskie pokazy na motocyklach oraz napój Riders.

27.10.2011 | www.energyriders.pl

Aktywności, jakie zaplanowano dla marki Riders, wymagają odpowiedniej oprawy. W celu zapoznania się z projektami, które promują naszą markę, zapraszamy do odwiedzenia nowego serwisu internetowego: www.energyriders.pl

 

01.07.2011 | Kolejne wyróżnienie dla Ustronianki z Jodem – Perły Rynku FMCG 2011

180 produktów w 60 kategoriach zostało nagrodzonych głosami detalistów w piątej edycji konkursu branżowego „Perły Rynku FMCG”, organizowanego przez miesięcznik „Wiadomości Handlowe”. W kategorii „wód”, wyróżnienie otrzymała nasza innowacyjna Ustronianka z Jodem. Rozstrzygnięcie konkursu odbyło się 16 czerwca w Letnim Ogrodzie Forteca w Warszawie.

Konkurs „Perły Rynku FMCG” ma na celu wyłonienie najlepszych produktów, które są atrakcyjne zarówno dla konsumentów, jak i detalistów.

Nasza innowacyjna woda Ustronianka z Jodem po raz kolejny została wskazana jako produkt wyróżniony w kategorii wody.

16.06.2011 | Sukces Ustronianki na Kongresie Sieci Sklepów abc

11 czerwca Ustronianka prezentowała swoje portfolio na Kongresie Sieci Sklepów abc. Nasze stoisko było jednym z najczęściej odwiedzanych na targach. Markę Riders, wspólnie z nami promował gość specjalny - Przemysław Saleta. 

 

16.06.2011 | Znany pięściarz rozpoczyna współpracę z producentem energetyków

Przemysław Saleta, znany bokser ale również miłośnik sportów ekstremalnych, m.in. wyścigów motocyklowych, rozpoczyna współpracę z Ustronianką.

Marka Riders Energy Drink będzie tytularnym sponsorem jego jesiennej wyprawy po krajach Europy Wschodniej Riders East Tour. Saleta będzie przemierzał Litwę, Łotwę, Estonię, Białoruś, Ukrainę i Rosję wraz z Adamem Bodziakiem, Adrianem Paskiem oraz Łukaszem Jurkowskim.

 

16.06.2011 | Ustronianka z Jodem z wyróżnieniem kupców polskich

Ustronianka z Jodem została odznaczona wyróżnieniem "Lider Sprzedaży w konkursie Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich",  organizowanym przez specjalistyczne pismo branżowe "Hurt&Detal".W konkursie wyłoniono produkty, które w sposób szczególny wpłynęły w ubiegłym roku na rozwój handlu detalicznego w Polsce. 
O przyznaniu wyróżnień decydowali właściciele sklepów detalicznych w całej Polsce.

16.06.2011 | Ustronianka organizatorem Kampanii społecznej

Dzięki zaangażowaniu i wsparciu Ustronianki z Jodem rozpoczęła się ogólnopolska Kampania społeczna „Kołysanki z miłością”. Kampania ma na celu przywrócenie staropolskiego zwyczaju śpiewania kołysanek.

W kampanię zaangażowała się aktorka - Magdalena Różczka. Razem z nami namawiać będzie Polaków do przywrócenia tradycji śpiewania dzieciom i stworzenia kołysanki. Bezcenną pamiątkę dla swojego maleństwa będzie można stworzyć za pomocą dedykowanej strony  internetowej www.kolysanki.com.pl.

Najpiękniejsze aranżacje zostaną umieszczone na specjalnej płycie. Środki ze sprzedaży płyty zostaną przeznaczone na remont Kliniki Pediatrii Centrum Zdrowia Dziecka. Powstanie także opakowanie 0,45 litra Ustronianki z Jodem dedykowane kampanii.

 

16.06.2011 | Riders w projekcie Wojna Północ-Południe

Riders Energy Drink  został oficjalnie zrekrutowany na partnera tytularnego Wojny Północ-Południe, gdzie maksymalnie podkręci tuningowe zmagania.

 „Riders Wojna Północ-Południe” to najbardziej stylowy konkurs motoryzacyjny w Polsce, a jego celem jest wyłonienie najlepiej wykonanego tuningu i stylingu samochodowego.  Jak wiadomo pasja motoryzacyjna wymaga sporo energii, i szybkości reakcji, dlatego na tego typu imprezie nie mogło zabraknąć właśnie Ridersa, który zapewni wszystkim solidnego inspirującego „kopa energetycznego”.

Konkursowe zmagania pasjonatów motoryzacyjnego designu odbywają się od wiosny do późnej jesieni w różnych miastach Polski.

Zapraszamy na stronę Riders Wojny Północ-Południe http://www.wojnapp.pl/

07.03.2011 | Nowe centrum dystrybucji galonów w Krakowie

1 marca firma Ustronianka uruchomiła w Krakowie nowe Centrum Dystrybucji Galonów. Nowopowstały oddział będzie - w ramach usługi galonowej - zapatrywać w wodę firmy, działające na terenie Aglomeracji Krakowskiej, a także pozyskiwać nowych klientów.

 

Nowy oddział to kolejny krok w rozwoju Ustronianki. W planach firmy jest dalsza ekspansja obejmująca kolejne aglomeracje. Warto przypomnieć, że Ustronianka oferuje swoje produkty w ramach czterech kanałów sprzedaży: sieci nowoczesnych, rynku tradycyjnego, sprzedaży eksportowej oraz usługi B2B. Jest największym polskim graczem w usłudze galonowej.

 

03.03.2011 | Perła Zdrowia dla Ustronianki

25 lutego 2011 r., w czasie uroczystej gali w teatrze w Cieszynie, Ustronianka została uhonorowana nagrodą „Perła Zdrowia”. Prestiżowe odznaczenie osobiście odebrał właściciel i prezes firmy - Michał Bożek.

Perla Zdrowia

Nagrodę przyznano decyzją „Fundacji Śląska Cieszyńskiego”. Jest wyrazem uznania dla działalności, jaką od lat podejmuje Michał Bożek na rzecz „Szpitala Śląska Cieszyńskiego”. Istotnym czynnikiem, który wpłynął na przyznanie wyróżnienia, było wprowadzenie przez firmę „Ustronianka” wody wzbogaconej jodem. Innowacyjny produkt – „Ustronianka z Jodem” – wpisuje się bowiem w zwalczanie niedoboru tego pierwiastka. Taka inicjatywa jest szczególnie cenna na terenach ziemi cieszyńskiej, gdzie zachorowalność na choroby tarczycy jest największa w kraju. Tymczasem jod jest niezbędny do prawidłowego działania tego gruczołu.

Nagroda „Perła Zdrowia” stanowi symbol nieustającej działalności na rzecz zdrowia mieszkańców Śląska Cieszyńskiego. Michał Bożek, dziękując za to wyróżnienie, przytoczył słowa ks. Leopolda Szersznika: „Ponieważ żyjemy krótko na ziemi, powinniśmy po sobie zostawić ślady naszego życia.”

 

25.02.2011 | Grappa Cola w nowej butelce

cola - nowa butelka Firma Ustronianka, producent wód i napojów, z początkiem marca oferuje napój Grappa Cola w nowej, 2 litrowej butelce. Zmiana z tradycyjnej butelki walcowej na nową, podyktowana jest stałym procesem ujednolicania nie tylko szaty graficznej, ale także opakowań marki Grappa.

 

Napój Grappa Cola zachował swoją oryginalną recepturę. Dzięki zastosowaniu najwyższej jakości składników, Grappa Cola jest idealnym rozwiązaniem, dla osób szukających orzeźwiającego napoju o uznanym, klasycznym smaku. Dowodem na popularność produktu jest nagroda PERŁA RYNKU FMCG, jaką zdobyła Grappa Cola w 2009 roku.

20.01.2011 | Ustronianka z Jodem – nagrodzona przez polskie konsumentki

Przyznana przez czytelniczki nagroda „Superprodukt 2010 Mam dziecko” dla „Ustronianki z Jodem” jest szczególnie cenna, ponieważ najpełniej potwierdza realizację najważniejszego celu firmy: satysfakcji klienta i realizacji jego oczekiwań. Jednocześnie to kolejne już  potwierdzenie naszej innowacyjności w produktach funkcjonalnych.

Warto przypomnieć, że otrzymana nagroda to już trzecie wyróżnienie, jakie na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy zdobyła „Ustronianka z Jodem”. W listopadzie 2010 r., w Szkocji, w czasie międzynarodowego konkursu „Water Innovation Awards” „Ustronianka z Jodem” otrzymała najwyższe wyróżnienie (Highly Commended) i  pokonała tym samym kilkaset nowości z całego świata! Z kolei 18 grudnia 2010, wyróżnienie w kategorii największa innowacja „Dobry Produkt – wybór ekspertów”  dla wody z jodem odebrał osobiście prezes firmy – Michał Bożek.

08.12.2010 | Kolejna nagroda dla naszego produktu Ustronianka z Jodem

Prekursorski koncept naszej firmy - „Ustronianka z Jodem” - został kolejny raz doceniony. W czasie uroczystej gali, w hotelu InterContinental prezes firmy, Michał Bożek, odebrał certyfikat potwierdzający innowacyjny charakter wody wzbogaconej jodem. W ten sposób „Ustronianka z Jodem” została uhonorowana nagrodą „Dobry Produkt – wybór ekspertów”.  Wyróżnienie zostało przyznane decyzją Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji oraz redakcji Rynku Spożywczego, Portalu Spożywczego i serwisu Dla Handlu.

Nagrodę dla Ustronianki z Jodem wręczyła Renata Juszkiewicz, Prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji i Dyrektor w Grupie Metro. Jury przyznając nagrodę zauważyło, że Ustronianka z Jodem to odpowiedź na ministerialny program zwalczania niedoboru jodu. Produkt ma pełnić rolę pomostu pomiędzy problemami o jakich mówi medycyna, a tym, co świadomy konsument może znaleźć na sklepowych półkach. Kapituła konkursu podkreśliła także, że sukces rynkowy wróżą Ustroniance z Jodem światowi eksperci rynku napojów.

Celem nagród „Dobry produkt – wybór ekspertów”, jest popularyzacja i promocja najlepszych produktów spożywczych, które wyróżniają się jakością, innowacyjnością, sposobem opakowania, i które znajdują największe uznanie u klientów. Obok Ustronianki nagrodzone zostały grupy kapitałowe takie jak: Hortex, Nestle Zott, oraz Bakaland.

 

16.11.2010 | Najwyższe, światowe wyróżnienie dla Ustronianki z Jodem

2 listopada 2010r., w Szkocji, w czasie finału światowego konkursu "Water Innovation Award", "Ustronianka z Jodem" otrzymała najwyższe wyróżnienie "Highly Commended" w kategorii "The Best New Functional Water" (najbardziej innowacyjna woda). Tym samym polska firma wyróżniła się spośród kilkuset zgłoszonych nowości, jakie spłynęły z całego świata.

Jury konkursu "Water Innovation Award" zwróciło uwagę, że "Ustronianka z Jodem" niesie pomoc w rozwiązywaniu problemu niedoboru jodu, którym na całym świecie jest zagrożonych ponad dwa miliardy ludzi.

Finał konkursu odbył się w ramach VII edycji "Global Water Congress", organizowanego przez firme badawczą Zenith International oraz FoodBey. Spotkanie skupiło najważniejsze osobistości z branży napojowo-wodnej. W konferencji udział wzięli prezesi międzynarodowych grup, takich jak: Coca-Cola, Danone czy Tesco.

Sukces i pozycję Ustronianki w tym wydarzeniu potwierdza nie tylko nagroda. Reprezentant firmy, jako jedyny z Europy Centralnej, wygłosił prelekcję na temat prozdrowotnej innowacji.

-Niezwykle nobilitujące jest, że "Ustronianka z Jodem" została wskazana jako jedyna z najlepszych innowacji spośród zgłoszeń, jakie spłynęły z całego świata. Jesteśmy dumni z faktu, że trud włożony w przygotowanie produktu zaowocował tak prestiżową nagrodą. Otrzymane wyróżnienie stanowi najpełniejsze potwierdzenie prekursorstwa Ustronianki w podejściu do żywności funkcjonalnej - mówi Jerzy Nowotarski, odbierający w imieniu firmy nagrodę.

 

 

20.10.2010 | Superprodukt

Ustronianka z Jodem została zgłoszona do plebiscytu miesięcznika „Mam Dziecko” na najlepszy produkt dla kobiet w ciąży oraz świadomych mam.
Czytelnicy magazynu zdecydują, czy woda z jodem otrzyma tytuł: Superprodukt.
Wszystkich, którzy przekonali się o zaletach Ustronianki z Jodem, zapraszamy do oddawania głosu, poprzez wysyłanie sms na numer 7265 o treści: MD.SP.154. (koszt 2 zł).

03.09.2010 | Ustronianka z Jodem na łamach „Water Innovation”

Na łamach „Water Innovation”, specjalistycznego dwumiesięcznika o światowej renomie, w obszernym artykule przedstawiono Ustroniankę z Jodem, dowodząc, że jest unikalnym i pionierskim produktem. Dziennikarka zwraca uwagę, że innowacja, wprowadzona przez firmę Ustronianka odgrywa ważną rolę w budowaniu rynku wód funkcjonalnych w Polsce. Podkreślono także wiodącą pozycję firmy Ustronianka.

 

Źródło: Water Innovation, July – August 2010 (numer 61), str 12.

06.08.2010 | Źródło w firmie

Konieczność picia wody w czasie pracy została  omówiona w magazynie Businessman. W opublikowanym materiale wyszczególnione zostają zalety usługi dostaw wody bezpośrednio do firm,  jaką świadczy Ustronianka. Tomasz Janczarek, odpowiedzialny za ten rodzaj sprzedaży podkreśla, że jego firma czerpie wodę z najczystszych źródeł u podnóża Beskidów, a także realizuje usługę w sposób kompleksowy.

06.08.2010 | Ustronianka wchodzi na rynek żywności funkcjonalnej

Portal Spożywczy, na swoich stronach donosi o wprowadzeniu przez firmę Ustronianka pierwszej wody z jodem. Eksperci zaznaczają, że to pierwszy taki produkt na skalę światową. Konrad Wiktor, kierownik działu marketingu zwraca uwagę, że po produkt może sięgać każdy. Ustronianka z Jodem jest szczególnie polecana kobietom w ciąży i okresie laktacji u których znacznie zwiększa się zapotrzebowanie na ten pierwiastek.

06.08.2010 | Światowy guru napojów o zwraca uwagę na nasz projekt

Richard Hall, ekspert ds. żywności funkcjonalnej, prezes Zenith International, na swoim blogu: http://www.bevblog.net/2010/06/zombie-blood.html przedstawia Ustroniankę z Jodem. Znawca podkreśla  światowe znaczenie tego wprowadzenia.

06.08.2010 | Woda funkcjonalna na trzydziestolecie firmy Ustronianka

Na wprowadzenie przez Ustroniankę pierwszej w Polsce wody funkcjonalnej zwraca uwagę redaktor Wiadomości Handlowych. Pracę nad projektem odbywały się w współpracy z Profesorem Szybińskim, kierownikiem ośrodka współpracującego ze Światową Organizacją Zdrowia (WHO). Nowość szczególnie polecana jest kobietom w ciąży,  u których zwiększa się zapotrzebowanie na ten pierwiastek.

06.08.2010 | DoWody

Reportażyści Faktów porównywali wody mineralne z wodami z wodociągów. Firma Ustronianka  zaproszona została do wypowiedzenia się w imieniu wszystkich producentów wód. Warto przypomnieć, że wody mineralne, zgodnie ze swoją definicją wyróżnia pierwotna, mikrobiologiczna czystość. Co więcej, źródła wszystkich wód mineralnych zlokalizowane są w głębi ziemi, co zabezpiecza przed zanieczyszczeniami. Z kolei wody z wodociągów, zwykle czerpane są w ujęć powierzchniowych (jeziora, rzeki), co naraża je na zanieczyszczenia ze środowiska zewnętrznego. Wreszcie wody dostarczane przez sieci wodociągowe poddawane są procesom uzdatniania, więc mogą zawierać pozostałości środków chemicznych.

06.08.2010 | Ustronianka zamiast soli

„Wprost” informuje swoich czytelników o pojawieniu się na rynku Ustronianki z Jodem. W artykule zwrócono uwagę, że nowość może ona wypełnić lukę w spożyciu jodu w Polsce. Zgodnie z zleceniami Światowej Organizacji Zdrowia,  należy ograniczyć spożycie soli, ponieważ sprzyja ona chorobom układu krążenia. Jednocześnie, należy szukać alternatywnych źródeł jodu, ponieważ sól jest obecnie jedynym powszechnie jodowanym środkiem spożywczym.

06.08.2010 | Rośnie zainteresowanie wodami funkcjonalnymi

O rosnącym znaczeniu wód funkcjonalnych (tzn. wód o dokumentowym oddziaływaniu prozdrowotnym) możemy dowiedzieć się czytając artykuł w Portalu Spożywczym. Wypowiadający się ekspert  – Adam Bogacz, właściciel firmy AKB Consulting zwraca uwagę, że w Polsce wodę funkcjonalną wprowadziła firma Ustronianka. W pracę nad nowym produktem odbywały się we współpracy z Colegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ustronianka z Jodem rekomendowana jest przez Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki.

06.08.2010 | Wyróżnienie dla Herbatki Grapcio

Materiał jest relacją z finału konkursu Perły Rynku FMCG, w czasie którego Herbatka Grapcio została wyróżniona. Z przytoczonych wypowiedzi dowiadujemy się wyróżnienie dla nowości firmy Ustronianka nie dziwi - to produkt innowacyjny, na który jest duże zapotrzebowanie.

06.08.2010 | Polskość w cenie

Katarzyna Telżyńska, zwraca uwagę, że polskie pochodzenie produktów ma coraz większe znaczenie. Wśród polskich marek, na które zwraca uwagę nie mogło zabraknąć Ustronianki.  Nasza marka została wskazana w konkursie Wizytówka Polski, została wyróżniona, jako produkt, z którego Polacy mogą być dumni.

06.08.2010 | Portal Spożywczy O napojach energetyzujących

Dziennikarka Portalu Spożywczego – Weronika Kreczko, opisując rynek napojów energetyzujących, wskazuje na nowość wprowadzoną przez naszą firmę Riders Energy Shot. Z przytoczonej wypowiedzi kierownika działu marketingu – Konrada Wiktora, dowiadujemy się, że dzięki kolejnym nowościom, Ustronianka zyskuje kolejnych konsumentów.

06.08.2010 | „Wiadomości Handlowe” o napojach impulsowych

Rynek napojów impulsowych został omówiony w artykule „Wiadomości Handlowych”. W materiale przytoczono wypowiedź Jerzego Nowotarskiego, naczelnego dyrektora handlowego firmy Ustronianka. Zwraca on uwagę, że jednym z najistotniejszych trendów na rynku będzie dążenie do „prozdrowotności”. Z tego powodu firma, którą reprezentuje zdecydowała się na wprowadzenie Ustronianki z Jodem.

06.08.2010 | Polskie firmy nie oddają pola koncernom

Rafał Fabisiak w „Pulsie Biznesu” dowodzi, że polscy producenci wód mineralnych dobrze radzą sobie w sprzedaży i promocji wód. Wśród producentów wymienianych jako przykład znalazła się firma Ustronianka.

06.08.2010 | Propozycja Ustronianki przebojem handlowym?

W magazynie „Handel” omówiono wprowadzenie wody funkcjonalnej przez firmę Ustronianka. Przytoczono wypowiedź Konrada Wiktora, kierownika działu marketingu, z której wynika, że Ustronianka z Jodem ma duże szanse, żeby stać się przebojem handlowym.

06.08.2010 | W poszukiwaniu jodu

O roli jodu i konieczności jego przyjmowania traktuje materiał zamieszczony w magazynie „Pani”. Wskazuje on, że Polacy nie przyjmują wraz z dietą odpowiedniej ilości tego drogocennego pierwiastka. Dlatego warto codziennie sięgać po wodę mineralną wzbogaconą jodem.

06.08.2010 | Kampania Ustronianki z Jodem

Miesięcznik „Media i Marketing”, przedstawiając najnowsze działania reklamowe, wskazuje na kampanię telewizyjną dla Ustronianki z Jodem. Dziennikarz pisząc o pierwszej wodzie funkcjonalnej Ustronianki powołuje  się na rekomendację Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki.

06.08.2010 | Woda z jodem

Dziennikarz magazynu Businessman zwraca uwagę na Ustroniankę z Jodem. W artykule czytamy między innymi, że badania przeprowadzone w Colegium MedicumUniwersytetu Jagiellońskiego dowodzą bardzo dobrego przyswajania jodu zawartego w innowacji wprowadzonej przez firmę Ustronianka.

09.06.2010 | W Ustroniance najnowsze rozwiązania mobilne Asseco Business Solutions

Ustronianka, jeden z największych polskich producentów wód i napojów, zakończył wdrażanie mobilnego systemu Asseco EBI Mobile. 120 przedstawicieli firmy Ustronianka, pracujących na terenie całego kraju, korzysta teraz z najnowszych  rozwiązań mobilnych.

 

Zadaniem wprowadzonego systemu jest optymalizacja procesu sprzedaży oraz raportowania, prowadzonego przez przedstawicieli handlowych firmy Ustronianka pracujących zarówno w kanale tradycyjnym, nowoczesnym jak i usłudze galonowej. Zastosowane rozwiązania zapewniły kadrze menadżerskiej natychmiastowy dostęp do aktualnych danych na temat efektów pracy pionu handlowego. Dodatkowo stworzona została platforma, umożliwiająca generowanie i wysyłanie zamówień zebranych przez przedstawicieli handlowych z Ustronianki, bezpośrednio do systemów informatycznych dystrybutorów.

 

Jestem przekonany że wprowadzenie systemu Asseco EBI Mobile w firmie Ustronianka, przyczyni się do pełnej optymalizacji przepływu danych na linii centrala- ogólnopolski pion handlowy, a możliwość wielowymiarowego analizowania danych sprzedażowych oraz poziomu obsługi klientów przyczyni się  do  zanotowania  kolejnych wzrostów - ocenił Marek Ryrych, główny analityk w firmie Ustronianka, odpowiedzialny ze strony klienta za wdrożenie systemu Asseco EBI Mobile. 

 

Projekt wykonany dla Ustronianki Sp. z o.o. to kolejne, duże wdrożenie systemu Asseco EBI Mobile na polskim rynku FMCG. Na przestrzeni kilku ostatnich lat z sukcesem wdrożyliśmy nasz system mobilny u liderów polskiego rynku FMCG. Z systemu mobilnego korzysta codziennie w Ustroniance ponad 120 użytkowników. Dzięki zaangażowaniu zespołu wdrożeniowego po stronie klienta udało się nam wdrożyć i uruchomić system w rekordowo krótkim czasie zaledwie jednego miesiąca- powiedział Dariusz Czechowski, Project Manager odpowiedzialny za wdrożenie systemu Asseco EBI Mobile w Ustroniance.

07.06.2010 | Grappa Lemoniada - cytrynowe orzeźwienie

Nawiązując do tradycyjnego smaku lemoniady, Ustronianka przygotowała wyjątkowy produkt – Grappa Lemoniadę – wchodzący w skład popularnej linii napojów. Grappa Lemoniada to doskonale orzeźwiający, cytrynowy napój, który jest idealną propozycją na ciepłe, letnie dni. Jej lekko kwaskowaty smak, dzięki zawartości soku z cytryny, skutecznie gasi pragnienie pozostawiając uczucie pełnego orzeźwienia. Produkt kierowany jest do wszystkich, którzy chcą zasmakować w naturalnych smakach lata. Napój nie zawiera żadnych barwników, a jego barwa pochodzi od naturalnych składników (m.in. soku z cytryny). Grappa Lemoniada najlepiej smakuje lekko schłodzona, podana w wysokiej szklance z plasterkiem pomarańczy bądź limonki.

Produkt dostępny jest w opakowaniu o pojemności 1,5l.

Sugerowana cena detaliczna wynosi 2,39 zł.

26.05.2010 | Ustronianka dla powodzian

Ponad 40 000 litrów wody mineralnej przekazała "Ustronianka" dla powodzian na zalanych terenach w woj. śląskim i dolnośląskim.

 "Wiemy, jak potrzebna jest czysta woda w tak tragicznych momentach - powiedział Robert Paczesny, Dyrektor ds Sprzedaży "Ustronianki". Staramy się wspierać potrzebujących, tak, jak to robiliśmy w 1997 roku - wtedy na rzecz powodzian przekazaliśmy prawie 300 000 litrów wody. Właściciel firmy, Michał Bożek, został za to odznaczony Złotym Krzyżem Zasługi przez Prezydenta RP."

Najwięcej wody "Ustronianka" rozdała we Wrocławiu i okolicach. "Na osiedlu Kozanów wodę rozprowadzali nasi pracownicy z samochodów - poinformował Robert Paczesny. Pewną ilość przekazaliśmy też do Caritasu Archidiecezji Wrocławskiej oraz do Sztabu Zarządzania Kryzysowego UM we Wrocławiu."

W województwie śląskim swoją wodę "Ustronianka" przekazała między innymi Powiatowemu Centrum Pomocy Rodzinie w Bielsku-Białej, odpowiednim komórkom Urzędów Miast w Ustroniu i Czechowicach-Dziedzicach oraz Parafii Rzymsko-Katolickiej w Ustroniu.

"Ustronianka" zapewnia, że w dalszym ciągu będzie pomagać powodzianom.

 

29.04.2010 | Ustronianka: Naturalna jak Ty

26 kwietnia rozpoczęła się kampania reklamowa, promująca Naturalną Wodę Mineralną Ustronianka. Działania, w których wykorzystano nowy spot, obejmują stacje TVP 1, TVP 2 oraz wybrane kanały tematyczne stacji TVN.

- W nowym filmie chcieliśmy pokazać, że kobiety poprzez spontaniczność, pozytywne uczucia, wewnętrzny optymizm, są w naturalny sposób doskonałe. Swoją naturalność mogą podkreślić pijąc Naturalną Wodę Mineralną Ustronianka - mówi Konrad Wiktor, kierownik działu marketingu. Wyobrażenie doskonałej z natury kobiety,  ściśle powiązane jest z hasłem: Naturalna jak Ty, na którym od trzech lat opiera się nasza komunikacja.

Ważnym elementem całej kreacji jest tło muzyczne – przebój Anny Jantar, który dopełnia klimat marki Ustronianka. Uzupełnieniem kampanii zaplanowanej na ponad 2 miesiące, jest sponsoring obejmujący programy emitowane w stacjach: TVP, POLSAT, TVN oraz TVN Style.

12.04.2010 | Orzeźwiająca kampania napojów Grappa

Już od początku kwietnia startuje zaplanowana na dwa miesiące kampania telewizyjna napojów Grappa. Będzie to pierwsza w historii marki komunikacja z konsumentami oparta o działania ATL, której głównym celem jest przedstawienie szerokiemu odbiorcy napojów, a także walka o wzrost udziałów rynkowych w kategorii CSD.
W minionym roku dopracowaliśmy smak i wygląd naszych produktów, a marce Grappa nadana została nowa tożsamość, ściśle odpowiadająca potrzebom dokładnie zedfiniowanego konsumenta. Kampania obejmować będzie sponsoring teleturniejów muzycznych oraz programów tematycznych i seriali. Motywem przewodnim kampanii jest nowe hasło produktowe napojów Grappa - Orzeźwiający smak zabawy. Cała idea zarówno fabuły spotu jak i hasła powiązana jest z wartościami, które łączymy z naszymi produktami, a więc pełną orzeźwiających smaków zabawę.

12.04.2010 | Nowa odsłona smaku

Linia wód smakowych oferowanych przez firmę Ustronianka została gruntownie odświeżona. W ramach zmian wprowadzono nowoczesne, wyraziste etykiety, z soczystymi owocami na tle wody.

Jednocześnie, wody gazowane dostępne są teraz w nowej butelce 1,5 litra, przygotowanej przez włoskich projektantów (zastąpiła ona dotychczasowe 2 litrowe opakowania). Dodatkowo, wody smakowe, oferowane w nowej szacie graficznej wzbogacone zostały witaminami.

05.01.2010 | Rosnąca pozycja Ustronianki

Ustronianka zajęła wysokie miejsce w  rankingu najmocniejszych i najbardziej wartościowych marek. Badanie przygotowane przez dziennik Rzeczpospolita miało wskazać najbardziej znane polskie marki.

W ścisłej czołówce znalazły się brandy, które są obecne długo na rynku i często występują w mediach. Ustronianka znalazła się na 74 miejscu wśród wszystkich  polskich marek. Najnowszy ranking dowodzi ogromnej rozpoznawalności i wciąż rosnącej pozycji marki Ustronianka.

04.12.2009 | Produkty Ustronianki na liście świątecznych zakupów

Artykuł zamieszczony w magazynie Hurt i Detal charakteryzuje sprzedaż produktów z sektora FMCG w okresie przedświątecznym. Sprzedaż napojów z kategorii bezalkoholowych została w całości omówiona przez Roberta Paczesnego, dyrektora firmy Ustronianka.

Dzięki stałemu dostosowywaniu portfolio do oczekiwań konsumentów oraz wsparciu sprzedaży, Ustroniance udało się odnotować kolejne wzrosty w porównaniu z analogicznym okresem w latach poprzednich.

Źródło: Maja Święcka: Święta tuż tuż. Hurt i Detal nr  11 2009.

26.11.2009 | Nowe produkty. Napoje Aqua Grapcio

Wśród nowości na które zwraca uwagę miesięcznik Wiadomości Handlowe, znalazły się napoje Aqua Grapcio. W publikacji podkreślono, że produkty zawierają naturalne soki owocowe i witaminy. Zwrócono też uwagę na praktyczną nakrętkę z zamknięciem typu sport cup.

Źródło:
Napoje Aqua Grapcio. Wiadomości Handlowe, nr 11 2009
Nowe produkty. Napoje Aqua Grapcio. www.wiadomościhandlowe.pl

26.11.2009 | Nowości napędzają zyski

Artykuł omawia nowości, jakie wprowadzone zostały na rynek napojów energetyzujących. Autor publikacji pisze, że konsumenci pozytywnie przyjęli napój energetyzujący Riders o smaku cola. W kontekście rosnącego zainteresowania nowymi smakami energetyków pojawia się wypowiedź Konrada Wiktora, kierownika działu marketingu akcentująca, że produkt Riders konsekwentnie nawiązuje do stylu życia grupy docelowej.

Źródło: Nowości napędzają zyski. Wiadomości Handlowe, X 2009.

26.11.2009 | Do(wody)

W artykule omawiającym rolę wody, zwrócono uwagę  na pomysł firmy Ustronianka -  Naturalną Wodę Mineralną  Ustronianka wykorzystano w zabiegu SPA, łącząc ją z wyciągami z owoców i płatków kwiatów. Dokładnie opisano też masaż twarzy za pomocą sopli lodu wykonanymi z naszej wody. Dziennikarka ceni bogactwo minerałów i nawilżające właściwości Ustronianki.  Znaczenie picia wody dla urody podkreśla opis odnoszący się do Ustronianki – spa w butelce.

Źródło: Do(wody). Twój Styl. X 2009.

26.11.2009 | Orzeźwienie i witaminy

Magazyn Życie Handlowe zaprezentował czytelnikom na napoje Grapcio oraz Aqua Grapcio. Zwrócono uwagę na brak sztucznych substancji słodzących i barwników, a także na wygodę jaką zapewnia nowa butelka.

Źródło: Orzeźwienie i witaminy. Magazyn Życie Handlowe.

26.11.2009 | Orzeźwiająca herbata

Notatka stanowi rekomendacje produktu Ice Tea Green. Dziennikarz chwali unikalne połączenie zielonej herbaty z naturalnym sokiem brzoskwiniowym.

Źródło: Orzeźwiająca herbata. Świat kobiety. X 2009